torsdag 28 mars 2013

Mammahjärtat smälter...

Alicia har en liten dröm att få vara med i Lilla Melodifestivalen, men hon vet att hon är för liten för det och måste vänta några år. Jag vet inte om det var det som häromdagen fick henne att skriva en låt. Bara hon sa till mig att hon skrivit en låt om henne och mig gjorde och tårarna nästan rann där och då. Men sen  sjöng hon den så fint så jag smälte. Underbara älskade unge!



Bilden är inte den bästa, så här kommer ett förtydligande av texten:

Du ska aldrig förlora
Jag vill att du ska finnas här för mig
Du ska ju ha mig för alltid i ditt hjärta
Om jag inte finns där så ska du finnas där
Efter allt det finns ju bara du och jag kvar

Ibland måste man verkligen bara stanna upp njuta. Vardagens bekymmer spelar egentligen ingen roll. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har min familj, min sambo och mina barn. Jag har allt jag behöver, de är allt! Vem vore jag utan dom? Att få en så underbar livspartner och att vi fått två så fantastisk underbara barn som Alicia och Isabell, det är livets lotteri, och jag har vunnit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar