fredag 19 april 2013

Sorry

De utlovade uppdateringarna igår uteblev visst... Efter gårdagens äventyr lockade en eftermiddagsvila i sängen mer än redigerande vid datorn. Så det blev ingen bildredigering och därmed inte heller den utlovade bilduppdateringen. Jag hoppas att eftermiddagen idag ger mig lite tid att arbeta igenom och redigera lite fler bilder, annars blir det på lördag. Men jag lovar att det är på gång.

Skolarbetet har flytit på riktigt bra idag och jag tror att det kommer bli en hyfsat lugn helg, det finns alltid att göra, men jag behöver inte arbeta ihjäl mig i alla fall. Tänk om solen kunde känna för att visa sig lite också. Det har ju verkligen varit riktigt härliga dagarna nu och solen har värmt härligt när den har visat sig. Däremot är man ju på väg att blåsa bort så fort man går utanför dörren. Men vinden kan jag leva med, så länge det är varma vindar.

Nu blir det ett sista ryck med skolarbetet, sen HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar