onsdag 13 februari 2013

Bara massa bra!

Min bloggfrånvaro tyder bara på en massa positiva saker!
Jag har varit riktigt effektiv i skolan och känner mig så otroligt nöjd med det arbete jag utfört, det ger i alla fall mig en liten kick när jag känner mig sådär riktigt nöjd!
Jag har fått arbete i sommar som jag kan kombinera med mitt fotande, helt perfekt!!
Jag har fått massa bokningar på flera nyföddfotograferingar, bröllopsfotografering och eventuellt gravidfotografering. Underbart!!
Och jag vet att jag fortsätter tjata om mina temafotograferingar, det kommer, jag lovar. Ni som lämnat intresse att vara med på dessa kommer jag höra av mig till så småningom. Vädret är inte riktigt på min sida och jag vill ha lite mer vår i luften innan jag kör igång eftersom flertalet av dessa fotograferingar ska ske utomhus och snön inte riktigt finns med i mina planer... Men några ska jag göra inomhus och till det är jag just nu i färd med att beställa lite utrustning. Letar just nu runt och försöker hitta det jag tror kan passa mig bäst. När jag får hem den utrustningen breddas mina möjligheter massor och det ser jag verkligen fram emot!!
Så som sagt, massor med positiva saker är på gång. Får vi lite vårsol på det så blir jag överlycklig!!


En liten sötnos jag fotade förra våren i ett hav av vitsippor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar