onsdag 20 februari 2013

Från pepp till depp...

Inte för att jag har varit supermotiverad de senaste dagarna, men jag har ändå haft ett bra driv och arbetat i hyfsad takt. Men nu när jag känner att dagarna går så väldigt fort och jag måste varva plugget med att ta hand om sjuka barn, ja då blir det inte lika effektivt. Känner att jag kom i någon svacka nu idag, tappade motivationen helt när jag känner att tiden inte räcker till, orkar nästan inte försöka. Jag har en förmåga att ofta bli såhär några dagar innan tenta, jag blir uppgiven och orkar inte engagera mig, det känns redan kört och hur peppad blir man då...? Men jag måste hitta peppet någonstans, jag måste tro att jag kan även om det känns jobbigt och tråkigt. Frågan är bara vart jag ska hitta motivationen...

1 kommentar:

  1. Skitsvårt det där! Förstår precis din känsla. Jag vet inte hur jag själv ska lyckas komma i fas med allt nu, och det gör att man tappar orken och lusten totalt emellanåt. *Suck*..

    SvaraRadera