fredag 15 februari 2013

Favorit

Jag har många favoritbilder bland det jag fotat, men en favorit som är lite högre upp än många andra är den här bilden på Elvin som, om jag minns rätt, var 2 månader vid den här fotograferingen. Jag gillar ju svartvita bilder, men sen även blicken och känslan i bilden. Bilden gör mig lugn, och glad.


Nu längtar jag ännu mer efter de två små nyfödda jag ska fota när de kommer. Det kommer bli så roligt, var ett tag sen jag fotade riktigt små bebisar nu. 
Har du en liten nyfödd eller några månader gammal bebis du vill ha fotad så hör av dig, jag fotar just nu ett visst antal bebisar kostnadsfritt eftersom jag ska utöka min portfolio med lite mer bebisbilder.

Nu väntar lite fredagsstress efter en produktiv dag i skolan. Min tjejer ska drillar och det blir lite hämtningar och lämningar hit och dit. Men sen fredagsmyser vi framför teven och kollar på, om barnen får bestämma, wild kids och gladiatorerna. 

Ha en mysig fredag allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar