söndag 17 februari 2013

Lördag

Enligt en viss stor tjock bok är det väl söndag som är vilodag? Nja, lite ombytt här för jag har minsann tagit det riktigt lugnt hela långa lördagen! Fick ju strukturera om våra planer lite när Alicia vaknade med feber i morse. Verkar vara något som går nu, för tycker var och varannan unge har feber nu. Men så ska det ju också vara vabruari har jag hört...
Hur eller hur blev det ju ingen bio, iallafall inte för mig och Alicia. Men vi skickade iväg Jonas och Isabell på bio så får jag och Alicia gå nästa helg istället.
Ett antal filmer har rullat på teven idag, ja barnfilmer då. Det har vi varvat med lite pusslande och spel. Så har varit en mysig lördag, trots feber.

Imorgon blir det troligtvis lite pluggande, bäst att arbeta på ordentligt nu ifall även jag skulle åka på febern sen. Mitt immunförsvar är uselt, så febern lär ju hitta till mig skulle jag tro. Och när man är sjuk är plugg det sista jag vill tänka på. Ja, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Jag börjar med en god natts sömn så vi se när jag vaknar vad morgondagen har att bjuda på!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar