tisdag 19 februari 2013

Snömonster

Igår så begav vi oss ut i skogen, jag och barnen. Alicia var för tillfället feberfri så hon passade på att få lite frisk luft. Det var så härligt och Vilma for som en blixt fram och tillbaka. Vilma älskar snö och nu var det dessutom ett tag sen vi åkte i väg och lät henne springa helt fritt. Jag hade en liten baktanke med skogstrippen, det var att ta några fina bilder på Vilma i snön. Och det gick ju lite sådär... Som sagt, snabb som blixten är hon, och att lyssna på mina kommandon att stanna var hon inte alls sugen på, speciellt inte när barnen kastade snö och sprang omkring. Nej, det blev väl typ 5 bilder jag hann ta, och de enda hyfsade blev dessa. Det är fina bilder, men tyvärr blev den första bilden något oskarp. Nästa gång ska jag va lite mer förberedd, typ ha hundgodis i fickan kanske...
Vilma är så fin i den alldeles kritvita snön, men är mer snömonster än snöängel. 
Fantastiskt fin är hon i alla fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar