torsdag 14 februari 2013

New face!

Haha, lite bitter kanske jag allt verkade i förra inlägget, och nog är jag bitter, arg, förbannad, besviken och irriterad. Men av en hel hög med andra anledningar än alla hjärtans dag som inte har något alls med det att göra. För att förtydliga mitt förra bittra inlägg, jag har inget som helst emot alla hjärtans dag, det jag ogillar är den köphysterin det blir. Punkt!

Jag känner på många sätt och efter min totala känslostorm idag att det är dags för lite nytt, en förändring. Och då är det främst bloggen jag pratar om. Nu blev det ingen jättestor förändring, men lite nya bilder i headern kom upp. Tanken var när jag skaffade den headern att byta ut bilderna nån gång i månaden, men det glömdes liksom bort någonstans... Hur eller hur så har jag bytt bilder nu och ska försöka komma ihåg att byta de med lite jämna mellanrum för att hålla bloggen uppdaterad och fräsch!
Även ska jag ska få mig en liten förändring, jag vann ju i julas en klippning hos en av mina favoritfrisörer, så jag tänkte ju att jag om inte allt för länge gå och byta in det där presentkortet mot en ny frisyr. Den stora frågan återstår ju dock, hur ska jag klippa mig?? Har lite ideér, ska bara välja ut den bästa av dom också, men måste fundera lite till. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar