fredag 15 februari 2013

Nattsvammel...

Fredagkväll och lördagen är bara minuter bort. Av någon anledning är fredagen ofta en sån kväll jag brukar ligga vaken länge innan jag somnar, som nu till exempel. I brist på annat tänkte jag att ett litet blogginlägg kunde vara passande. Men egentligen har jag inget vettigt att skriva om, försöker mest fördriva tiden så jag ska bli trött...

Mitt "nu jävlar" som jag uttryckte i morse gav verkligen resultat på den här dagen och jag känner verkligen att jag fått massa viktigheter gjort idag. Underbart! Tänk om man kunde vakna upp varje dag med samma driv och energi, så mycket man skulle få gjort då. Men kanske med lite lata dagar emellanåt förstås, det behöver man ibland.

Nej, nog med svammel. Jag kanske borde försöka sova nu så jag är människa imorgon också. Då ska vi ju gå på bio hela lilla familjen, så mysigt!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar