tisdag 30 augusti 2011

What do you think?

Som sagt, mycket saker är roligare än att plugga ibland. Planen var ju att plugga nu på kvällen när jag sov så länge i eftermiddags. Men har insett att det här med att plugga på kvällen verkligen inte är min grej, helt omöjligt att komma igång, det går helt enkelt inte... Dessutom känner jag att huvudvärken lurar runt hörnet...
Näe, så jag fick för mig att designa om min blogg lite. Hittade en bild på Vilma jag inte visat innan som jag bara älskar, och den blev den nya headern. Är riktigt nöjd över förändringarna. Bloggen blev mer... hrmm... ja... jag!

1 kommentar:

  1. Bloggen blev hur fin som helst ju!!! Så mycket personligare! Och verkligen en vacker bild på Vilma, riktigt passande! :-) Är lite komiskt, för jag satt tidigare idag och tittade runt på nätet för att jag vill förnya min blogg :-)

    SvaraRadera