onsdag 17 augusti 2011

Det går undan...

Ja det har verkligen blivit en rivstart med skolan och pluggandet. Men som jag skrivit innan, det är så oerhört viktigt just nu. Man kan ju faktiskt säga att min framtid hänger till stor del på den här tentan. Usch så dramatiskt det lät, men känner mig ganska trygg med det jag åstadkommit hittills, och förhoppningsvis går tentan lika bra. Håll tummarna för mig!

Idag vaknade jag innan klockan ringde och kände mig ganska pigg. I förskräckelse över att jag säkert har försovit mig slänger jag mig efter mobilen för att kolla klockan. Klockan vara bara 06 så jag kunde slappna av, men dumt att somna om ju. Gick upp och tog en dusch och nu är jag mitt i morgonförberedelserna (skulle egentligen bara starta datorn för att lyssna på musik, men fastnade i bloggen också...). Snart ska jag väcka de små hjärtana som fortfarande sover sött, mina barn är verkligen inte morgonpigga, tvärtom...

Idag står respirationssjukdomar på schemat i skolan. Ska bli jätteintressant. Det handlar om andning och lungorna så är lite extra nyfiken på det med tanke på min eländiga lunginflammation.

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar