fredag 19 augusti 2011

Tidig morgon...

Idag gick vi upp före tuppen. Mina morgontrötta barn var som vanligt svårväckta men det gick ändå hyfsat bra. Efter att ha lämnat barnen på dagis och fritids så moppade jag (åkte moppe alltså) till sjukhuset för min kontrollröntgen av lungorna. Får hoppas att det inte visar några dumheter. Men är lite orolig eftersom jag blivit mer rosslig och slemmig igen och hes och hostig. Men det kan ju bara vara en vanlig förkylning, det hoppas jag på i alla fall.
Så nu är jag i skolan lite ovanligt tidigt. Att vara i skolan före 8 på morgonen hör ju inte till vanligheterna. Men ändå skönt att vara igång redan. Bara för tentan igår är avklarad får jag ingen lugn och vila, näevars, de kommande veckorna har jag ytterligare tre stora tentor som måste klaras. Men efter det kan jag i alla fall sakta ner aningens. Bara omtentorna blir gjorda så jag kan fokusera på det nya vi ska lära oss, det ser jag fram emot för det är många intressanta ämnen som ska gås igenom i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar