fredag 19 augusti 2011

Change of plans...

Dagen fick sig en liten ändring idag. Skulle haft skola hela dagen men just innan lunch ringer Jonas och säger att Isabell är sjuk (dagis hade inte fått tag i mig), så jag fick moppa hem i ösregnet och hämta min lilla febertopp. Jag missar eftermiddagens föreläsning om respirationssjukdomar, men inte så mycket att göra åt det. Det är som det är. Vill ju självklart ta hand om mitt lilla hjärta när hon inte mår bra.

Isabell är pigg och glad trots att febern är på snudd på 39 grader. Men hon har fått lite ipren och tittar nu nöjd och glad på barnprogram. Hon tycker det är ganska spännande att det bara är hon och jag hemma, så får ta tillvara på det och mysa lite med henne framför teven nu innan Jonas och Alicia kommer hem om ett par timmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar