lördag 20 augusti 2011

Ledig lördag

Har haft en riktigt lugn och skön dag idag. Vaknade klockan sju och kände mig alldeles pigg, härligt! Jag älskar att vakna tidigt och vara pigg, man får ut så mycket mer av dagen då. Jag satte igång och plockade och fixade på barnens rum. Blev en rejäl (men välbehövlig) städning, och fint blev det. När klockan var tio åt vi frukost sen tog vi en liten tur för att handla och lite annat.

Efter maten var jag jättetrött, slökollade på en film på teve men kände att jag behövde piggna till. Jonas skulle träna så jag packade in barnen, Vilma och kameran i bilen för en tur till Gränsö och ta bilder. På vägen hämtade vi upp Lovisa som också var sugen på en tur i naturen. :-) Är så bra att hon gärna ställer upp på bilder eftersom jag behöver nån att träna på. Det blev massor fina bilder på henne, och massor fina på barnen också (men de är dessvärre inte lika entusiastiska över att vara med på kort)! Ska visa några bilder sen om jag hinner, men ska äta och lite nu så det får bli senare. Är riktigt nöjd över dagens fotografering, I'm getting better every time! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar