söndag 7 augusti 2011

Vilma

Skulle testa lite inställningar på kameran idag och Vilma fick agera modell. Satte upp stativet och reflexskärmen redo, fixade inställningarna på kameran och Vilma låg på plats... Men... Kunde bara ta en bild innan batteriet i kameran tog slut... Ajdå... Men den här bilden jag fick blev jag ändå nöjd med, önskar bara fokus hade varit mer på hennes ögon. Men är nöjd i alla fall för att va den enda bilden jag kunde ta. Får ta lite fler sen när batteriet är laddat. :-)



På tal om Vilma förresten... Förut när jag kom hem efter ha varit i affären möttes jag av en prickig hund!? Alicia och en kompis hade målat vattenfärger, på Vilma... Hon hade svarta prickar på ryggen och tassarna, så nu vet jag en liten dam jag ska ha ett rejält snack med om vart det är man får måla egentligen, och en hund som ska få ta sig ett bad idag...
(Kan ju tillägga att de inte var ensamma hemma, Jonas var hemma, men i ett annat rum, och när det väl händer ett hyss så går det ganska fort) :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar