tisdag 2 september 2008

Våran dator har anlänt!

Nu har det gått 1½ månad sen vår dator kollapsa. Å nu, äntligen har vi fått tillbaka den. Känns väldigt skönt att slippa låna andras datorer för bankärenden och sånna andra måste...
Logga in på min bilddagbok förut och insåg att jag hade närmare 1000 bilder att kolla ikapp som vänner laddat upp. Blir nog till att ta lite itaget...


En snabb uppdatering om vad som hänt senaste månaden:

- Blonde goes brown and curly
- Jobba och sliter på halvtid
- Firat vår treåring
- Dagisstart
- Målat och tapetserat vardagsrummet
- Köpt våningssäng till barnen
- Inrett "syrum" på vinden

Det är väl de stora förändringarna som skett.
Nu ska jag surfa runt lite och bara ha lite datortid.

Over and out for now.

1 kommentar:

  1. Åh har du, va skoj! Måste jag få se snart då ju :) Själv eller hos frisör? Cissi ska fixa mitt hår nån dag, måste bara köpa grejer till det först. kram

    SvaraRadera