söndag 14 september 2008

Time for a change...

Nu är det den här tiden på året igen när jag börjar tröttna på mitt hår... Tänk att jag går igenom samma procedur varenda år. På hösten klipper jag av mig håret, färgar det mörkt, ångrar att jag klippt av håret efter några månader, färgar håret blondt till våren och säger att jag inte ska klippa mig nu utan spara till långt. Sen mot slutet av sommaren börjar allt om och håret kapas av... Har nog hållt på så iaf 3-4 år nu...
Och nu är jag där igen alltså. Att jag aldrig blir nöjd, håret är ju redan mörkt, bara klippningen då, det är ju dumt att bryta en trend?
har suttit hela kvällen och kollat på frisyrsidor oxh hittat några guldkorn. Men ska låtya min permanent gå ur helt först, nån som vet hur lång tid det tar?
Vet inte ens om jag ska klippa mig ens, men just nu känner jag mig less på att se ut som alla andra. Jag är ju speciell och unik, så varför ska min frisyr va vanligt tråkig då? Ego, jag vet, men man måste va det ibland. Känner att jag nästan skulle kunna göra vad som med frisyren, bara det speglar mig, min personlighet och inte ser ut som alla andras kallufser!
Det här tål att tänkas på....
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda på energi inför morgondagens 12-timmarspass...
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar