måndag 8 september 2008

Another day at work

Har varit en riktigt lång dag på jobbet idag 11,5 timme... men skönt att det är avklarat. Idag har det dessutom varit helt öde på jobbet, inte mkt kunder alls, men helt okej dag ändå.

Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt, har ätit lite korv med bröd, pommes och lohmanders. Mums!

Funderar på att vara lite kreativ ikväll och göra en sybeställning som ska va klar till imorgon. Annars gör jag det när barnen är på dagis imorgon. Får se vad jag orkar, är ganska trött faktiskt...

Imorgon eftermiddag ska vi åka och hämta en ny vagn, eller en begagnad vagn, men ny för oss. Vi har en bokhylla vi inte behöver, och en vän har en vagn de inte behöver. Och vips så byter vi! :-)
Konstigt nog protesterade inte Jonas när jag berätta att vi skulle skaffa vår nionde vagn... Fast nu inser ju till och med jag att vi kanske har aningens för många... men bara aningens...
Fast en av vagnarna ska bort, det är bestämt sen länge, men sen blir det knepigare... har så svårt för att göra mig av med saker, speciellt vagnar och andra saker som är förknippade med barnen. Men men, en sak i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar