onsdag 10 september 2008

Dagens morgon

Ja, denna morgon vaknade jag av att Isabell stod och drog våran dörr fram och tillbaka och det knarrade något fruktansvärt (rätt konstigt för jag har aldrig hört den dörren knarra förut). Hon blev vansinnig och gick sedan därifrån när jag hängde en tröja på dörren så den inte gick att stänga. Jag slumrar till lite. Sen hör jag prassel och Alicia prata med Isabell. Då har Alicia hittat en godispåse i köket, tagit med Isabell in i sitt rum och sen satt dom vid sitt lilla bord med godispåsen. Vet inte om de hann äta nåt men när jag gick in till dom så fick jag godispåsen kvickt. Så nog visste dom att de gjort något fel. Men så söta dom är ändå. Jag dukade upp deras frukost vid lilla bordet så de fick sitta där och äta iaf. Det blev de väldigt nöjda med!
Igår kväll när jag gick och la mig så hörde jag Alicia prata i sömnen. hon är så rolig för hon gör det väldigt ofta. Men nu sa hon "puss och kram". Sötnos!



En anna rolig syn mötte mig sen. Paddy ligger och sover i dockvagnen, precis som sin pappa Kurre. Sådan far sådan dotter. Fråga mig inte hur hon fick bollen över sig i vagnen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar