fredag 12 september 2008

Skitdag!

Ingen bra dag...
Dagen började hyfsat, förutom att barnen var gnälliga, främst Isabell, tror hon håller på och bli förkyld igen...
Sorterade tvätt, vilket tog över en timme, puhu... å barnen som gick och sorterade om allt hela tiden gjorde inte saken lättare.
Sen går vi till tvättstugan, jo, då är torksrummet´trasigt, igen!!! Utan det tar det en evighet att få allt torrt...
Posten kommer, jag har äntligen fått mina linser. Provar dom direkt, men allt va suddigt. kollar förpackningen men hittar inget fel, förrän jag inser att jag förväxlat plus med minus och fått helt fel stryrka... skoj... 1000 spänn rakt ner i sjön och fortfarande utan linser...
Kommer iväg sen till jobbet, när jag kommit en bit kom jag på en sak jag glömt, bara att vända...
Kommer sen till jobbet.
Ringer Jonas från jobbet och han säger att han torktumla alla kläder för att torkrummet inte funka... Ehh.... (har inte vågat kolla på kläderna hur det blev...)
Jobbet går okej, men fick massa onödigt jobb för folk hade glömt att göra vissa saker innan de gick...
Väl hemma sätter jag mig i soffan å tar det lugnt, Alicia pysslar i köket... Några minuter senare kollar jag vad hon gör. Då har hon målat halva köksbordet med svart tuschpenna.... Hmm.... Då blev det till att skrubba... Men allt gick inte bort...

Ja, och nu sitter jag här lite smått upprörd över denna bedrövliga dag... Är väl dags att sova, jobb imorgon igen... Hoppas bara morgondagen blir bättre än denna dag...

Gonatt!

1 kommentar:

  1. Oj, den dagen antar jag att du bara vill glömma :(
    Jo, den kanske skulle bli svår för er att ha, dem får komma o klättra på min istället hihi.
    kram

    SvaraRadera