torsdag 18 september 2008

Gaaaaahhhhh!!!!

Ingen bra start idag. När jag slog upp ögonen i morse och skulle ta på mig glasögonen är de... hrmm.. borta... Letar runt men kan inte hitta dom. Misstankarna faller självklart på minstingen i familjen som varit upp en halvtimme innan jag tog mig ur sängen. Försöker få ett svar ur henne vart mina glasögon kan va men det är ju knappast så att hon svarar på just den frågan...
Hyss det är hon bra på min Isabell. Igår hittade Jonas min mobil som varit bort i 2 dar och ni kan ju gissa vem som är skäligen misstänkt för det.... Jo precis, lillbus! Batteriet var ju dött så kunde inte ringa för att hitta den heller. Och sen nu mina glasögon, ja vad säger man. Fick gå upp och ta på mig linserna direkt (som jag äntligen har nya nu med RÄTT styrka).
Kommer ut till ett totalt kaos i vardagsrummet, ser ut som ett helt fotbollslag fått bärsärkagång här inne... Saker överallt, och varenda småsak som går att hitta ligger på golvet. Å tro inte att hon stökat ner i sitt rum, nej nej, där är hyfsat fint, det är vardagsrummet och köket som är totaldemolerat... Inte hinner jag städa nu, ingen idé då det är dags för dagis och jobb om en stund... Och sen plussar vi på en enorm mensvärk till allt tidigare kaos idag så är dagen komplett... Välkommen underbara torsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar