fredag 18 juli 2008

Ledig dag

Har gjort både det ena och det andra idag.

Styrt en hel del hemma, varit i affären, börjat rensa upp på vinden och haft vattenkrig!
En helt okej dag, nu känns jobbet imorgon väldigt tungt. Lite dumma tider så blir liksom ingen fritid över när man börjar 11 och slutar 20. Men men, ska inte klaga, är väldigt glad över att ha ett jobb som jag trivs med, och det blir ju money money money.

Nu ska jag nog snart hoppa i säng, så man orkar med en heldag på jobbet imorgon!

Ha de gott vänner!
Garderobsrensning!

Isabell letar efter nåt under fåtöljen.

Tre av fyra i familjen.

2 kommentarer:

  1. Ni är så fina!!

    Ses snart hoppas jag! Christopher har tagit på sig massa extra tider så han jobbar rätt mkt nu framöver så hojta gärna till om du är ledig nåt så kan vi hitta på nåt!

    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hallå vännen min!
    Hur gick det med Betty sen?
    Ang imorn, antar att du jobbar som sist? Iaf så ska ju vi till ikea och kanske öland.. så jag vet inte när jag kommer hem.. men jag ska försöka komma till 9 iaf till dig. hinner jag inte komma så smsar jag från Cs mobil. Men du kan ju dra iväg ett sms imorn iaf så jag vet att det e okej att jag kommer, så ni inte har andra planer..
    puss hej!

    SvaraRadera