onsdag 24 september 2008

Just another day...

Idag har jag inte gjort så mycket, utöver att jobba då.
Var en bra dag på jobbet, jobbade inte så länge idag så blev lite dag över till annat, skönt det!

Va i affären och Alicia cyklade fram och tillbaka. Hon börjar bli riktigt duktig på det, får upp farten rejält. Hon har varit lite försiktig innan och inte vågat cykla så fort, men nu är det fart på henne minsann. Funderar på att justera stödhjulen lite nu så att hon får öva lite mer balans också.

Imorgon är jag ledig och då ska jag sy lite, har inte blivit mycket senaste veckan, haft många andra projekt istället. Ska försöka få ner symaskinerna i värmen också istället för kylan på vinden...

Nu ska jag lägga mig och slökolla på tv innan john blund hälsar på.
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar