tisdag 30 september 2008

Dags att sova...

Så varför sitter jag här då, det kan man undra...

Har varit en riktigt dålig dag idag... Började med att försova mig, vaknade 8:15.. Jag börjar 8:45 och barnen skulle varit på dagis vid 8... Panik!!! På med kläder på barnen, ge dom varsin banan, på med ytterkläder å snabbt till dagis. Stackars Jonas som jobbat hela natten fick köra mig till jobbet, kom bara 10 min sen, men blev inge bra start på dagen...
Segt att jobba sen 11½ timme, men de gick väl hyfsat idag. Dock ser det inte just ut med tider för mig, usch, det ger mig sån ångest, utan det här jobbet får jag inget, inga pengar alls nånstans ifrån... Hur fasen ska det gå, tänker bita mig fast som en igel... Jobba jobba jobba!!!
Har ätit nyttigt iaf! Duktigt Madde! (fram tills nu på kvällen kan ju tilläggas då jag knaprat i mig lite chips och godisrester jag hitta i skåpet)
Jonas hämtade mig och sen berätta han om lite saker jag inte vill ta upp här på bloggen, men det har med barnens dagis att göra, och var inga roliga nyheter.... Känns skit! Åhh vad jag saknar barnens förra dagis...
Sen väl hemma får Alicia utbrott för att jag tar av henne ytterkläderna (hon somnade i bilen så skulle bära in henne till sängen). Sen skrek hon non stop, hon gick och tog på sig kläderna igen och skrek säkert en halvtimme minst... Hon va vansinnig!
Och sen betala jag räkningarna, och det är ju som alltid lika deprimerande.

Ska lägga huvudet på kudden nu och hoppas att imorgon blir en bättre dag...

1 kommentar:

  1. Vi ska ha trevligt ikväll iaf! Såvida ni vill ha mig där med en förkylning på g... :) kram vännen!

    SvaraRadera