tisdag 24 juni 2008

Gratis är godast!

Igår var jag och hämtade vår nya vagn som jag fick för alla semperkoderna! Den är jättefin och barnen älskar den, de i princip bråkar om vem som ska få sitta i den...

Alicia in the Quinny Zapp Strawberry!



Alicia gömmer sig bakom sufletten, spana in grimasen!



The front.

Så här liten och smidig blir den. Fick en väska och regnskydd till vagnen. Perfekt! För idag ska vi ut och provköra den, och vädret ser inte direkt regnfritt ut...

Jag är i alla fall helnöjd! Hoppas jag känner likadant när jag provkört den idag (utomhus)!

2 kommentarer:

  1. Hej! snygg vagn.. gick det bra att köra den ute?

    SvaraRadera
  2. Hej.. här är allt bara bra... lite snorigt men det är ju sånna årstider nu när allt kommer hehehe... Vi har ju en rätt så ny vagn redan en Akta graco Vivo och den är ju med svängbara framhjul.. och den är heller inget vidare att gå med på grusväg om det är StorGrus eller vad man ska säga.. men om det är smågrus/tillplattad sand eller nått liknande går det bra... Funderade på om man skulle spara ihop semperkoder till en vagn men vet inte.. smlar gör jg ju men jag vet inte till vad än.. Men som sagt gratis är ju godast... hehehe

    SvaraRadera