måndag 16 juni 2008

Vredesutbrott och härlig eftermiddag!

k förmiddags var vi förbi hos Johanna och Linus en sväng. Trevligt trevligt!
På vägen hem blev Alicia förbannad för hon ville stanna kvar i lekparken.... Sen blev det skrik (höga skrik) från Alicia länge länge, allt var fel, vad man än gjorde va det fel. Ett riktigt vredesutbrott!

Nu har jag varit lite barnvakt till Liam. Liams pappa skulle iväg och träna med Jonas så då fick Liam leka lite med mina busfrön! De har haft jätteskoj, Alicia och Liam har busat massor, hoppat i vattenpölar, lekt tjuv och polis, klättrat och lekt följa john! De har hållt igång med andra ord. Så kul att se Alicia leka så bra, fast de har nog att göra med att dom är jämnåriga. Alicia och Isabell leker ju inte så jättebra tillsammans än. Men alla barnen har iaf haft en härlig eftermiddag!
Jag hann faktskt till och med möblera om under tiden jag va barnvakt, så bra lekte dom!

Nu ska jag åka och hämta mina kläder från ellos som kommit.

Bilder från dagen kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar