onsdag 2 juli 2008

Dålig uppdatering...

Har kommit i en bloggsvacka å har ingen ork till uppdatering, desto mer händer här hemma...
Ny diskmaskin, ny spis, nya växter i landet, dagisbesök, studsmatta, linköping, nya detaljer i hemmet från ikea, poolbesök...
Ja, de va lite snabb sammanfattning om vad vi gjort senaste dagarna, orkar inte skriva och lägga upp bilder nu, ska snart till jobbet och ser inte fram emot det. Har en sån där enormt rolig vecka (ironi) när jag jobbar 6 dagar i streck nu, hela dagar, långa dagar, och på söndag har jag ett 11 timmarspass att se fram emot... så är inte så uppmuntrande å gå till jobbet idag... Speciellt inte eftersom vädret säger att nu börjar sommaren igen efter allt regn å tråk... Kul å jobba då... Kan lova att det blir regn igen när jag är ledig nästa gång...

Ikväll är det bra på tv, onsdag ju, men som vanligt missar jag hälften för jag jobbar sent. Vet inte om Jen kommer, hoppas det. Har ju lite saker till dig här oxå ju Jen... ;-)

Nej, dags att stoppa nåt i magen, för måste hinna bort till mamma innan jobbet, för min cykel står där, så måste väl gå om nån halvtimme för å hinna...

1 kommentar:

  1. Hehe, jag kom! :)
    O tack för pengarna :) Bara säga till om ni behöver en nanny igen hihi :)
    KRAM

    SvaraRadera