tisdag 3 juni 2008

Syskonkärlek

Någon syskonkärlek har inte existerat för mina barn idag. Bråk och bråk... Men kanske är det det som är syskonkärleken?


Isabell hon bluddrar på och pratar som bara den, vad hon pratar om är en gåta, men munnen går i ett... Sötunge! Och klättrar! Och jag som trodde Alicia var klätterapan i familjen, nu har Isabell klivit upp på den tronen istället. Upp i sängar, soffor, ja, allt som går att klättra på. Bus non-stop!


Idag har jag tillbringat största delen av dagen på jobbet, mycket att göra...


Väl hemma skulle jag ju baka paj, blev inte så, men köpte ingredienserna iaf. Så det blir till imorgon istället. Najs!


Jonas satt och spela internetbingo utan å vinna, sen var det min tur och gissa om jag blir glad när jag kammar hem en vinst på 1227 kr!!!!


Det och sen att skattepengarna kom idag var guld värt, knaper månad så pengarna var mer än välkomna!

Nu har jag kollat vad husfruarna haft för sig och snart ska jag krypa till kojs...

Bjussar på en bild där småpluttarna är glada och sams och inte bråkar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar