onsdag 11 juni 2008

En väldans massa dagar!

Förra helgen stod vi inte ut i hettan utan begav oss till stranden där isabell tog sig sitt första dopp och sedan lekte barnen gott i strandkanten!
Så härligt!!


När Isabells ettårsdag närmar sig med stormsteg valde vi ut en bild att skicka in till tidningen. Vi valde denna fina! Tyvärr lägger de ju ut bilderna i svartvitt i tidningen... men gillar verkligen denna bild, den är så härlig! Min lilla ettåring!



I lördags bar det av till liseberg, efter en lång bussresa var vi äntligen framme vid liseberg, ett hett liseberg, var verkligen tokvarmt! Har hur mycket bilder som helst därifrån, så bjuder på lite godbitar!

Först ut, Alicias favoritkarusell som hon åkte flertalet gånger, Den gungande och snurrande Båten!!! (Jag och Alicia sitter längst bort i bild till höger)



Sen här kommer en bild på små grodorna! Den gilla Alicia också, men blev bara en tur i den. Jag fick ta vuxensätet i mitten bland alla barnen, ser lite flummigt ut, men skoj va den! Var typ en mild variant av uppskjutet/fritt fall fast den istället hoppade upp och ner.



Drickapaus i värmen...



Alicia visar Bamsen utsikten från tornet!





Jag och Alicias lilla faster Ella åkte uppsvinget! Underbart skoj och läskig! Var bara tvungen att åka den 2 gånger! men kolla in henne bredvid mig, ser hon ut att må bra eller...


På vägen hem i bussen slocknade Alicia...

Men titta så myggstucken hon är... Min lilla sötnos... 8 myggbett bara på högerarmen, 5-6 i ansiktet å massa fler på resten av kroppen, svullen överallt stackarn... Alla dessa myggbett fick hon under typ 5 minuter när vi var ute och tog in tvätt kvällen innan liseberg... Snacka om att myggen älskar henne, jag fick inte ett enda bett...




Nu hinner jag inte mer, ska strax till jobbet. Bilder från Isabells födelsedag kommer senare idag lr imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar