torsdag 19 juni 2008

Blue is the new black!



I min garderob har blå blivit en favorit. Har sedan en tid nu velat ha typ bara blå blå blå! Är ju sååå fint ju, och allra heslt ska det va klarblått! Hur eller hur beställde jag 2 klänningar och ett linne från rean på ellos, i blått såklart, fick det idag! Snabb leverans för jag beställde det i måndags eller tisdags. Och båda klänningarna och linnet passade jättebra och var riktigt fina!!!
Eller va tycker ni?



Så nu har jag iaf midsommaroutfiten klar! Beställde ju blårandiga leggins sist från ellos, så imorgon blir det nån av klänningarna och sen leggins! Nice! Hoppas nu bara att regent håller sig borta imorgon så man kan ta en svängom runt stången!

I övrigt har det varit en tokstressig och lååång (10,5 timmar) dag på jobbet. Varenda kotte verkar midsommarhandla på ica. Men överlevde dagen och ska njuta av en härligt ledig dag imorgon med familjen!

1 kommentar:

  1. Skitfina klänningar! Kul att dem passade :)
    Mjo det ska nog gå bra imorn. Vore roligt om ni tittade förbi så kanske dagen går fortare om den nu skulle gå sakta:) Vad ska ni hitta på för nåt imorn då? Jag är ensam efter jobbet, C slutar 24 :( Får se vad jag gör..
    kram på er!

    SvaraRadera