söndag 1 juni 2008

Tänk att man aldrig är nöjd...

Ja, precis... Här har jag en blogg som varit igång i ett år lite drygt, men den har ju lite viktnedgångs inriktning (och den fronten har självdött...) och den bloggen är lite halvtråkig design och inte så värst skoj... Så ojdå... Här har jag då visst gått och skaffat mig en till blogg som jag så fyndigt döpt till "madde and the family" i väntan på att ett bättre, smartare och klart roligare namn ska ploppa upp i skallen.
Så framöver är det här ni hittar mig, eller ja, om det nu ens finns nån som läser min blogg... Egentligen bryr jag mig inte så jättemycket. Bloggen är min tankeventilation. Jag behöver helt enkelt skriva av mig ibland, tömma huvudet på överflödiga tankar. Sen om nån läser det eller inte vet jag inte. Är folk intresserade av att läsa om mitt liv är de så välkomna, Öppet hus i Maddes hjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar