måndag 16 juni 2008

Paket!

Cyklade bort till Högö förut och hämta mitt paket från ellos.
Stoor besvikelse.... Fula kläder och dessutom fel i beställningen...

Men 2 tröjor var helt underbara! Älskar! Sen ett par skor som va skitsnygga, men aningens förstora, har inte betsämt än om de ska tillbaka eller inte.
En kjol ska jag nog ah kvar också, den va snygg men är tantlång... typ sådär mitt på vaderna, emn den va skön och med ett par leggings under blir den nog mer ungdomlig... Får prova dne lite till innan jag bestämmer mig.
Beställde 3 par leggings, jättefina, men alla kjolar jag beställde att ha dem till va slut... så nu står jag här med 3 par leggings å inget att ha dom till... behöver verkligen kjolar, har ingen alls...

Nu ska jag väl börja tänka på sängen här... eller städa upp lite här hemma... hmm...
sängen-städa...???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar