onsdag 18 juni 2008

A new morning

Nu sitter jag här, mannen och barnen sover...
Klockan är nio och jag ska snart åka till jobbet. Har varit ledig nu i fyra dagar och blivit helt förslappad, vill inte jobba... Har alltid jättetrevligt när jag är på jobbet, men idag känns inte så jättefrestande att jobba över 10 timmar... Och sen när man kommer hem veta att imorgon blir en lika lång dag... puh... Sen är jag ju iaf ledig midsommar för att ta nya tag till midsommardagen. Ja, nu är sommararbetet igång, ingen rast ingen vila...

Igår var Jonas och hämta vårat soffbord som vi köpt av Jen, blev helt okej. Men upptäckte att ytterligare en fyrkantig sakt inte var så smickrande för rummets helhet. Men ändå otroligt skönt att ha ett "riktigt" bord och jag är ändå nöjd. Vi ska ju byta så småningom, men detta blev en billig tillsvidarelösning, stod inte ut emd våra pluttiga småbord längre, speciellt inte eftersom båda barnen nu har det som största hobby att skjuta omkring på småborden.... Vi har redan spanat in ny tv-bänk, och när vi köper den byter vi troligtvis soffbordet också skulle jag tro, men det kan dröja. Vi ska ta tag i det här med tvättmaskin först, och det är ju inte billigt precis...

Nej, dags att åka nu, over and out...

2 kommentarer:

  1. Ja, det lutar nog åt bild 2, tror den passar bäst med Bianca-bilden då det e mkt liv i den.. hehe.. hon gäspar så det e ett enda stort gap på bilden. låter skumt, men den e så fin! eller häftig, annorlunda :)
    tycker jag du ska göra! www.crimson.se beställer jag ifrån. ruskigt billigt och bra kvalité. Men jag rekommenderar dig att betala med kort direkt, då kommer dem på typ 2 dagar. jag beställde o valde faktura en gång, korten kom aldrig. :(
    kram

    SvaraRadera
  2. Du vet att datum o tid inte stämmer på din blogg va? Förvirrande :)
    ses ikväll! puss o kram

    SvaraRadera