tisdag 3 juni 2008

Rabarber!

Efter jobbet idag ska jag nog ta och ge mig ut i rabatten på rabarberjakt, för tror minsann jag skymtade några långt där inne i hörnet... Om jag har orken är tanken att det ska bli en paj av det också, men det vet man aldrig...

Idag har jag inte direkt jättemotivation till att jobba, men när vill man åka till jobbet liksom... Men det blir säkert trevligt när jag väl är där, det brukar det ju vara. Men just det där steget upp på cykeln och cykla långt långt innan man är framme, den är jobbig...
Men ska inte klaga, sen är jag ledig ons-tor och då ska det planeras barnkalas, sen på torsdag ska jag träffa Nicole! Skoj! Jobbar fredag, självaste nationaldagen, men det blir bra ob det! Sen lördag välkomnar jag Liseberg med öppna armar. På söndag blir det barnkalas för minstingen som fyller ett helt år!

Nu ska jag göra frukost till mina sjusovarbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar