måndag 20 juni 2011

Nej fyy....

Känner mig inte alls bra... Kroppen värker och jag fryser och känner mig tung i huvudet och slemmig i halsen... Vill inte ha feber, kunde inte kommit mer olämpligt. Dels ska jag jobba imorgon och sen på torsdag ska vi ju iväg på lite semester med husbilen. Det är min enda semester (4 dagar) på hela sommaren så jag känner att jag verkligen inte vill ligga hemma och vara sjuk då... Jag får försöka kurera mig på bästa sätt och helt enkelt hålla tummarna.

Isabell har haft en sån fruktansvärt jobbig natt igen. Hon ligger och gråter otröstligt och vrider och vänder sig hela tiden. Jag frågar gång på gång om hon har ont, men hon kan inte svara på det... Hon hostar ju massor också på nätterna. Så imorse fick jag fram av henne att det var i halsen det kändes konstigt när hon sov. Säkert massa slem och sånt. Men sen nu på dagen är hon hur pigg som helst och håller igång som ingenting. Så konstigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar