onsdag 22 juni 2011

Ingen förbättring...

Fortfarande sjuk och inte ens aningens lite bättre... Det känns förbannat jävla irriterande att det här kan sabba våran semester! Hostan har nästan blivit värre och är helt öm i halsen efter allt hostande, halsen känns helt uppriven... Och febervärken ska vi inte snacka om, vet inte om jag varit med om sådan extrem febervärk förut, det är fruktansvärt. Typ haltar fram när det är som värst, det gör så ont... Ipren hjälper inte mot febervärken, men igår kväll tog jag ipren och treo och tack vare det fick jag nästan sova i natt. Det blev i alla fall några timmars sammanhängande sömn, men med skapligt konstiga drömmar.

Jag var med på barnens avslutning igår, men det var jobbigt, riktigt jobbigt. Kroppen sa ifrån men jag ville verkligen inte missa det. Det var så fint, barnen sjöng och Alicia var med och spelade teater och hon fick även medalj eftersom hon nu slutar dagis och ska börja skolan. Båda barnen var så duktiga och jag är så stolt! Tog lite bilder men de får ni se senare, har ingen ork nu...

Tror det är dags att krypa ner i soffan under en filt nu, fixar bara att vara uppe korta stunder...

1 kommentar:

  1. Men fyy! Du har ju verkligen åkt på nåt rejält hör jag :( Hoppas det vänder för dig snart! Krya på dig vännen! Kram kram

    SvaraRadera