måndag 13 juni 2011

Härliga dagar!

Nu är helgen slut. Men det har varit en fantastiskt härlig helg. I fredags var jag och barnen och fiskade, det nappade en aborre till slut. :-) I lördags hade Isabell kalas och hade beställt barbietårta. Trots allt strul ned marsipanen så tror jag att jag nog lyckades toppa förra årets tårta. Blev nöjd till slut! Isabell hade en rolig dag med kompisarna! På kvällen sen gick jag och Jonas på bio, baksmällan 2, riktigt rolig! Söndagen bjöd på en tripp till Linköping för lite shopping. Är helt slut efter helgen och känner att det är tur att jag har ledigt idag också. Idag ska jag bara slappa, men tror jag ska ta en liten sväng på stan också. Ha det gott alla!
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

  1. Låter ju som att ni hade en jättemysig helg!!!

    SvaraRadera