fredag 18 januari 2013

Äntligen!

Sitter i skolan och har precis skrivit tenta. Jag velade in i det sista om jag ens skulle gå eftersom jag inte hunnit plugga något. Har ju lagt allt fokus på de två tentorna jag hade igår. Men jag bestämde mig till slut för att gå och det är jag mycket glad för. Det gick nämligen riktigt bra! Kanske borde jag sluta plugga inför tentor, det verkar ju gå bättre då. :-) Nej, det är kanske ingen bra idé, men jag är väldigt lättad att det kändes så bra att skriva den idag.
Nu är två mycket intensiva tentaveckor slut med gott resultat. Det känns som att jag hållt andan i 2 veckor och först nu kan jag andas ordentligt igen, det känns så skönt! Det innebär också att på måndag påbörjar jag min femte termin, mitt sista år på utbildningen. Underbart!
Nu när jag har det mest intensiva bakom mig, för tillfället, så innebär det för mig mer fokus på fotograferingen, så räkna med mer sånt i bloggen en tid framöver, och mindre skolprat.

Nu ska jag bara ta en lugn ledig helg efter en intensiv period, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar