lördag 20 november 2010

I am proactiv!

Jag har länge varit sugen på att prova proactiv. Sett det snurra förbi på tv-shop massvis med gånger men har tyckt det är dyrt. Men på sistone har min hy blivit mindre rolig och börjat få massa finnar och tråkigheter. Så jag beställde proactiv häromdagen, så jag får prova iaf. Och jag är sååå nöjd! Fick det igår så provade det första gången i går kväll, och blev väldigt positivt överaskad när jag kollade mig i spegeln i morse, redan syns förändring! Huden är otroligt mjuk och len, röda områden är mycket ljusare och huden känns fräschare. Jag vet inte om det är möjligt att se resultat så snabbt, men jag är så nöjd! Huden har fortfarande en lång väg kvar innan den är så fin som jag vill ha den, men att jag redan ser förändring känns väldigt positivt! Återkommer med mer uppdatering när jag använt det lite längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar