måndag 15 november 2010

Älskade ungar!


Efter en väldigt intressant dag i skolan bakade jag och barnen lite lussekatter. Var så skönt att få gå hem och göra nånting annat än att plugga (även om det kanske var det jag borde gjort). Men barnen rullade och knådade och pysslade med sina lussekatter och här är det slutliga resultatet. Isabell överöste sina med russin, hennes är till höger, och Alicia byggde små figurer av sina, till vänster. Så söta!


Alicia hade skrivit en så fin lapp till mig på dagis idag. Så himla söt, jag blev riktigt rörd. Älskade lilla unge!


Har haft en riktigt lugn kväll framför teven, kollat på Top Model och Svenska Hollywoodfruar. Tänkte jag skulle gå och lägga mig strax. Sov riktigt dåligt i natt så skulle behöva få en god natts sömn nu. Har blivit mycket sena vanor på sistone så skulle behöva ändra på det.
Känner att det är en förkylning eller nåt på gång också, mindre roligt...

Ser fram emot morgondagen i skolan, var riktigt roligt att lära sig om nervsystemet idag. Väldigt intressant och kändes som jag verkligen förstod (till skillnad från när vi läste om cellen då allt bara kändes som en stor röra i början).

Nu säger jag god natt för denna gången.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar