lördag 6 oktober 2012

Sommarlängtan

Sommaren har jag beklagat mig över här tidigare, önskar verkligen vi hade fått lite mer riktig sommar. Inte så mycket att göra åt, men jag kan bjuda på en härlig bild på Isabell från i somras för att ge lite sommarkänsla.


Nog med sommarlängtan... Det är höst och jag har fotografering imorgon, med andra ord en höstfotografering! :-) Jag ska träffa en söt liten kille för sin 1-årsfotografering! Så kameran står på laddning och minneskorten är tömda. Jag är redo! Har varit så mycket med skolan på sistone (jag vet, upprepning, men det är ju så det är, plugg plugg plugg), så det ska bli så roligt att få ge sig ut och fota lite mer.
Mina fotoprojekt har inte dragit igång ännu, måste få tag i fler modeller så om jag hinner i veckan ska jag ge mig ut på stan och se om jag hittar några som är intresserade av att vara med i mina fotoprojekt! Och vet ni nån som är intresserad så kika in på min hemsida för mer info; www.madeleneoreteg.se

Just nu ska jag fortsätta fredagsmyset lördagsmyset. Har gjort tenta idag så det känns ändå som fredag. :-)
Under morgondagen ska det redigeras bilder från en tidigare fotografering, så nog har jag att göra, men det är roligt och precis som jag vill ha det!

Ha en fortsatt trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar