lördag 13 oktober 2012

En mycket bättre dag

Sen jag skrev förra inlägget här så har jag hunnit med att göra tre stycken skoluppgifter av de fyra som står på schemat för dagen. Nog för att det är små uppgifter, men de är ändå gjorda. Nu är det bara den sista (och förvisso största) uppgiften kvar. Den tar nog lite längre tid, men jag känner att jag inne i en produktiv period så förhoppningsvis blir jag klar idag och får morgondagen ledig från plugg. Eller nu ljuger jag, för jag ska faktiskt plugga lite imorgon ändå. Ska läsa på lite om ett ämne kopplat till min kommande praktik så jag är lite mer påläst när jag kommer dit på måndag eftersom det är ett ämne jag inte bearbetat så mycket innan.
Nog med svammel... Snart kommer Jonas förbi skolan med lite mat (vilken service jag får va?) och när jag ätit upp ska sista uppgiften bearbetas.

Bjuder på en "gammal" bild på en liten Isabell. Hon ser så höstig och fin ut och tänkte bilden passade på en mysig höstdag som denna! Det måste varit en solig höstdag jag tog denna bild med tanke på att hon är redo med solglasögonen i handen. Mitt lilla hjärta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar