söndag 28 oktober 2012

Helgen

Jag studsar fortfarande omkring på små moln av lycka efter fredagens fotografering, bilderna blev så fina! Jag lovar att ni ska få se här så småningom.

Lördagen bestod av ett viktigt "ärende" som vi kombinerade med en träff med barnens morfar. Det blev en mycket trevlig dag!
Söndagen däremot började med kräks. Efter 2 års befrielse från kräksjukan har den hittat oss, eller snarare Isabell. Så vi har städat och sanerat här hemma för att minska spridningen och så vi andra inte smittas. Handsprit är vår bästa vän just nu. Jonas tar "nattskiftet" med Isabell och jag har trängt ihop mig bredvid Alicia i hennes säng. Inte det optimala kanske. Men tanken är att jag ska få sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon till praktiken. Ja, trodde jag i alla fall. Kollade på schemat nyss och insåg att jag ska ha kvällspasset och inte förmiddag. Så nu måste jag inte upp tidigt, däremot kanske jag är tvungen att vara hemma imorgon eftersom Jonas måste jobba sitt em pass. Ja, det där tar jag itu med imorgon, nu ska jag försöka sova och hoppas på att slippa bli väckt av den vedervärdiga kräksjukan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar