torsdag 6 september 2012

Sura miner

Ytterligare en vecka i skolan har passerat med massa viktigheter gjorda. Imorgon är det fredag och helgen hägrar runt knuten. Efter dagens skolarbete stod lite bildredigering på schemat. När jag kollade lite "gamla" bilder hittade jag denna på Isabell. Tyckte den kändes passande dagen till ära, för sura miner är det som Isabell mest bjudit på under dagen. Men lika söt är hon ju ändå såklart! 


Jag vet att uppdateringen inte är den bästa för tillfället och jag kan inte lova att den blir tätare än på ett tag. Men jag ska försöka göra åtminstone ett inlägg om dagen, för har ju många "gamla" bilder att bjuda på och dessutom massa nya fotoideér som jag hoppas dyker upp här snart, men till dem behöver jag lite folk, men mer om det kommer i ett separat inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar