söndag 16 september 2012

Photo-a-day-challenge

Nu är det ju så att jag är fullt medveten om att jag inte är den bästa bloggaren, och det är väl egentligen inte heller min intention. Ärligt talat så önskar jag att jag kunde blogga mer, men ä lite orolig att tappa det professionella som mitt fotande innebär om jag skriver dagliga små inlägg om allt och inget. Men å andra sidan är ju inte detta en fotoblogg egentligen, det är en blogg om mig, men där fotografering är en stor del. Så för att få lite fart på bloggandet igen kommer jag börja med en gammal favorit; photo-a-day! Jag gjorde det i en period i början av året om jag minns rätt. Jag har en lista där det varje dag står vad jag ska ta kort på, sen kommer det inte alltid vara bilder tagna med systemkameran, det är inte meningen, utan blir nog mest mobilbilder. Jag hoppas ni kommer gilla att det blir tätare uppdateringar och lite mer av mig framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar