tisdag 25 september 2012

Smarta jag...

Häromdagen skrev jag ett så fint inlägg om mina photaday, att jag nu framöver mest kommer att lägga dessa bilder på min instagram. Så långt var det bra, men sen har jag kommit på här nu efteråt att jag faktiskt glömde att skriva vad jag heter på instagram. Ja, nu är det ju så att många av de som läser min blogg troligtvis känner mig personligen och redan har mitt instagram-alias. Men jag vill ju tro att en och annan som inte känner mig också läser min blogg, och känner ni för att följa mig eller kika in på min instagram så är mitt alias där: moreteg. Så nu vet ni det! :-)

Det har blivit lite skolarbete gjort idag, men ändå så mycket kvar... Jag säger som mina favoritfilosof Jocke Berg sjunger: "Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar..."

Här kommer en härlig bild från sommaren för att pigga upp denna gråa och faktiskt ganska tråkiga dag. En bild från sommaren som kom så fort och försvann lika snabbt, eller var det ens nån sommar förresten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar