tisdag 25 september 2012

Photoshoot!

Kameran har stått och dammat nån vecka eller två pga hektiska tider i skolan, universitetsstudier är minsann ingen dans på rosor. Dagarna fylls av intressant praktik och eftermiddagarna av plugg. Men jag försöker kämpa på järnet i veckorna så att helgerna i alla fall blir hyfsat pluggfria. Får se hur det blir med det denna helgen bara för har två stora inlämningar på måndag... Men lite peppande är det nu att jag äntligen klarat en tenta som jag kämpat med under en tid. Nu fick jag tillbaka den med ett stort G på framsidan och ingen är gladare än. En stor tyngd på mina axlar är äntligen borta, underbart!! 

Efter kamerans ledighet dammade jag av den och i söndags när yngsta dottern var på gymnastik tog jag med min stora tjej på ett litet photoshoot!! Alicia är minsann en liten linslus, hon älskar att stå framför kameran och har tagit en helvändning från innan då båda barnen typ flydde när jag tog fram kameran. Isabell är fortfarande inte så förtjust i att fotas, men Alicia har verkligen tagit till sig det här och tycker det är så roligt! Hon byter poser som den mest erfarne modellen och tar direktiv jättebra. Sen är hon ju så otroligt fin! Att få ge sig ut och fota ger mig massa ny energi och jag mår så bra när jag får göra det, helt underbart! Trots att det är mycket i skolan måste jag försöka pussla in mer fototid, om inte annat för välmåendets skull!
Här kommer en av alla fina bilder jag fotade på Alicia i söndags.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar