söndag 9 september 2012

Modeller, MUA och assistent sökes!!

Modeller:
Jag har en hel hög med fotoideér på lager, och till de flesta av dessa behöver jag modeller. Det jag är ute efter just nu är vuxna modeller, tjejer och killar över 18 år. Är du under 18 år och intresserad av detta så vill jag ha målsmans godkännande från er. Jag söker inte modeller som är superlånga och pinnsmala, det är inte grejen. Jag söker dig som tycker det är kul att stå framför kameran, som vågar ta för dig och vill ställa upp på mina fotoideér.
Jag kommer framöver även att behöva barnmodeller, mer info om detta kommer vid ett senare tillfälle.
Mina fotograferingar kommer att ha olika teman och olika personer passar till olika fotograferingar. Skriv därför gärna lite om dig själv, intressen, din stil och bifoga bild på dig själv. Jag behöver även veta din kläd- och skostorlek så jag vet vilken storlek på kläder som kan behövas vid fotograferingen. 
Ingen ersättning utgår till modellen, men modellen får utvalda bilder från fotograferingen via ett personligt webalbum samt 20% rabatt på fotografering hos mig. 
Dessa fotograferingar tjänar jag inget ekonomiskt på utan gör det helt enkelt för att jag tycker det är kul och självklart för erfarenheten. Det är därför jag ej kan ge ersättning.
Bilderna kommer att publiceras på min facebooksida, hemsida, blogg och kan komma att användas i reklam för mitt företag, så detta måste vara okej för modellen jag fotar.

MUA - Make Up Artist:
Jag söker dig som är make up- artist eller helt enkelt är duktig på att sminka och har lämplig utrustning för att sminka andra och hjälpa till med detta vid fotograferingar. Kan du även fixa hår så är det ett stort plus.
Ingen ersättning utgår till MUA, dock ger jag 20% rabatt på en fotografering hos mig samt får MUA även tillgång till utvalda bilder från fotograferingen via personligt webalbum (om detta godkänns av modellen).

Assistent:
Vid modellfotograferingar och även vissa andra fotograferingar är jag i behov av en assistent. Det kan handla om allt från att hålla reflexskärm till att styra upp med övriga saker kring fotografering. Du får gärna vara fotointresserad så att du också får ut något av arbetet du gör. 
Ingen ersättning utgår till assistenten, men du får 20% rabatt på en fotografering hos mig.

Är intresserad av något av ovanstående så vill jag att du kontaktar mig på kontakt@madeleneoreteg.se
så snart som möjligt! Sprid och dela gärna bland era vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar