fredag 17 augusti 2012

Vilken vecka...

Jag har haft en hel del att styra med i veckan nu. Nästa vecka börjar skola, dagis och jobb vilket innebär att en hel del förberedelse inför det har gjort. Hemsidan har tagit mycket av min tid, men vill så gärna bli klar med den innan måndag för därefter blir min tid ganska begränsad. Jag kommer att pendla till Kalmar varje dag för att gå i skolan vilket innebär länge dagar. Men som tur är blir det bara några veckor nu, sen är det praktik och då kommer jag vara här hemma i Västervik. En bra grej med att jag kommer vara en hel del i Kalmar kommande terminer är att jag i mån av tid även kommer att kunna erbjuda fotograferingar i Kalmar.

Igår hade jag en rolig fotografering med ett sött litet syskonpar. Det var en härlig sommardag igår och det gäller verkligen att ta vara på, vem vet hur länge sommaren varar. Fast på något sätt känns sommaren redan slut nu när skolan och dagis börjar igen. Känslan av sommar blir inte lika stark när man går i skolan om dagarna.
Nydoppad Isabell vid härliga Varamonbadet i Motala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar