tisdag 7 augusti 2012

Nytt och fräscht!

Nu är den nya headern äntligen klar och bloggen kändes genast mycket fräschare! Lite nytt då och då gör susen! Jag har funderat länge fram och tillbaka med att använda just "fotograf". Som ni kanske sett i tidigare inlägg har jag många olika tankar kring detta. Men nu kände jag att det minsann var dags, nu blev det Fotograf Madelene Öreteg! Vet inte än om jag helt ska slopa namnet "Madelenes foto" och helt enkelt gå under namnet "Fotograf Madelene Öreteg". Det är inget jag tänker bestämma mig för här och nu.
Jag har planer på att starta upp en hemsida helt ägnad åt fotografering eftersom fotandet i bloggen har fått kliva åt sidan och ge mer plats åt min vardag. Mycket att fundera över, men att ge bloggen ett ansiktslyft känns som ett steg i rätt riktning. Fortfarande lite småfix kvar, men i det stora hela ser bloggen ut som jag vill i alla fall.
Vad tycker ni om bloggens nya utseende?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar